Forums

This topic is locked

UD cursus

Posted 02 Apr 2002 13:24:09
1
has voted
02 Apr 2002 13:24:09 retailteam bv posted:
weet er toevallig iemand een UD cursus in nederland. Zelf ben ik nu anderhalf jaar bezig met UD, maar wil meer leren. Heeft geen zin (met alle respect) om de cursus bij ProMate.nl te doen, omdat dat voor mijn gevoel de doelgroep van die cursus beginners met UD zijn.

Replies

Replied 02 Apr 2002 14:18:58
02 Apr 2002 14:18:58 Dennis van Galen replied:
Promate heeft een aantal trainingen, de laatste in hun assortiment is gericht op het samengebruiken van Flash, Fireworks en UDev en die kan ik zeker aanraden:
www.promate.nl/training/MCDynweb.asp

Voorwaarde is wel dat U basiskennis van Flash, Fireworks, UltraDev en Flash actionscript moet hebben en verder hoop ik dat de fouten er inmiddels uitgefilterd zijn (ik zat bij de eerste sessie en heb er een map vol met fouten aan overgehouden).

Verder heeft compuTrain ook nog een cursus UltraDev in hun programma, deze lijkt overigens veel op de cursus die ikzelf bij Promate heb gevolgd:
www.computrain.nl/scripts/cursusinfo/cursusopzet.asp?selectie=C9I52

Voor meer UD cursussen zie deze weblinks:
www.ioc.nl/ultradev.html
www.learnit.nl/cursussen_/classroom/cursus_beschrijving.asp?cursus_ID=189
www.bvo.nl/training/display.asp?CursusId=180
www.portacapena.be/services/trainingen/info.asp?id=7
www.kassenaar.com/ud4/app_b.asp

Hier zit vast wel iets interessants bij voor U.

With kind regards,

Dennis van Galen
Webmaster KPN Services
Financial and Information Services
Replied 02 Apr 2002 14:30:36
02 Apr 2002 14:30:36 retailteam bv replied:
thnx, ik zal de links eens doorkijken en hopenlijk kom ik iets tegen.

Zelf heb ik vorig jaar april de masterclass Flash bij ProMate gedaan en een groot hekelpunt vond ik dat ze wel basiskennis eisen, maar als je die niet blijkt te bezitten dan ondernemen ze ook geen stappen en mag de persoon in kwestie gewoon meedoen. Met als gevolg dat het hele gebeuren voor de rest van de cursisten niet opschiet en je eigenlijk 2300 piek betaald voor 1 nuttige dag ipv 3.

groeten,
Réan van de Groenendaal

Reply to this topic